Megosztás

|

Magyar-Termekek.hu Blog_

A magyar-termekek.hu blogja. Hírek, információk hazai gyártókról, az itthoni, illetve a külföldi piacokon kapható magyar termékekről. Megírjuk, hogy mit, miért, s miért nem ajánlunk a vásárlóknak.

Honlapunk: magyar-termekek.hu

Facebook: facebook.com/magyartermekek
Twitter: twitter.com/magyartermekek
YouTube: youtube.com/magyartermekek

E-mail: info@magyar-termekek.hu

„Válaszd a Hazait! Válaszd a jövőt!”

Facebook

A Magyar Ízek Házában jártunk...

2011.01.15. 14:38 Stef1


Néhány nappal ezelőtt a Premium Hungaricum Kft. óbudai üzletében, a Magyar Ízek Házában jártam.

Már régóta meg akartam látogatni a szeptemberben megnyílt boltot, hiszen minden ismerősöm dicsérte, csak jót hallottam róluk. Így végre nekiindultam...

(Én ilyen BKV függő vagyok, így most is tömegközlekedéssel vágtam neki. Ugyan a 34-es busz áll meg közelebb - és a 42-es busszal is lehet jönni -, ennek ellenére HÉV-vel közelítettem meg a helyszínt, másfél perc gyaloglással oda is értem.)

Már messziről látszott a Csillagvár felirat, az épület mellett szép nagy ingyenes parkoló, az út mellett pedig a "Megnyílt a Magyar Ízek Háza" tábla köszöntött, hirdetve, hogy jó helyen járok.

Azt hiszem, elég nagy elvárásokkal érkeztem a földszinti magyar élelmiszerüzletbe, és nem csalódtam. Sőt! Hatalmas választék, udvarias kiszolgálás. Gyönyörű üzlet, teli polcok. S ahová a tekintetem tévedt, csak igazi magyar termék. Nyugodtan állíthatom, az üzlet minden magyar termék kedvelő álma.

A vásárló 170 magyar gyártó, több mint 2 ezer termékéből válogathat! Mint az üzletben megtudtam, csak közvetlenül a termelőktől, őstermelőktől, gazdálkodóktól, biogazdálkodóktól, gyártóktól vásárolnak. Nagy hangsúlyt kapnak a Magyar Kézműves Remek Nagydíjas termékek, és a házi jellegű adalékanyag mentes frissáruk.

Az üzlet a teljes élelmiszerbolti kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére, vagyis az alapvető élelmiszerek (felvágott, füstöltáru, tejtermékek, pékáru, konzerv, tojás, tészta, lisztek, vizek, üdítő) ugyanúgy szerepelnek a palettán, mint a minőségi borok, pezsgők és pálinkák, illetve csokoládék, tea, kávé, magyar étrendkiegészítők, homoktövis termékek, mézek, lekvárok.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kis ízelítő a forgalmazott márkákból: Stühmer, Cerbona, Szerencsi Bonbon, Vadász, Rákóczi, Pannonhalmi és Tihanyi apátság termékei, Tarpa, Kalocsai, Rege, Pölöskei, Traubisoda, Márka, Piroska, Cserpes, Alföldi, Fino, Mecsek Tea, Zselicvad, Koppányhús, Szilváshús, Zollai baromfi, Solio, Alföldi Garabonciás, Berettyó, Ludland és így tovább. (Fotógaléria a bejegyzés alján!)

Csak magyar tulajdonú termelők, gyártók áruit forgalmazzák. Semmi kompromisszum. (A szigorú elvek miatt pl. egyelőre nincs az üzletben kristálycukor és élesztő, mert nem létezik ebben magyar tulajdonú termelés!!!)

Hazai vállalkozások, itthon készült termékeit, melyek kiegészülnek erdélyi magyar termékekkel is. (Havasi mézek, Balla Géza borok, székely mustár, Székely keserű stb.)

(Hiszen, - ahogy ezt már több fórumon megírtuk - csak az az igazán jó a magyar gazdaságnak, tehát mindnyájunknak, ha nemcsak itthon készült terméket, hanem magyar gyártó termékét vesszük!)

Az is örömteli volt számomra, hogy több tucat régi magyar termékkel találkoztam, amiket talán gyerekkorom óta nem is nagyon láttam, mert máshol alig lehet kapni - a Szerencsi Bonbon Kft. Betű csokijából hoztam is párat haza a kisfiamnak -, illetve az is érdekes volt, hogy találtam olyan terméket is, amiről eddig még nem is hallottunk...

(Például: Budapesto szósz, Villányi vörösbor jam, mangalica töpörtyűvel töltött csoki, cserépben sült mangalica májas, libamáj terrine tokaji aszúval, pálinkával töltött bonbon...)

Fotógaléria <

 

Szólj hozzá!

Címkék: üzlet hungarikum

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-termekek.blog.hu/api/trackback/id/tr982580811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása